fredag 14. november 2008

Tildeling av "award"

Så mange vakre/sjarmende damer å velge mellom.......
De 4 damer som jeg kommer på er....

Den første som skal få dekorere bloggen sin er Julianna, mine gode venninne som vi vokste opp sammen, og det var hennes blogg som gjorde at jeg begynte på min blogg...
og vi bor langt fra hverandre, så det er greit med blogg slik at vi får se hvordan vi har det, osv...
Den andre som skal få dekorere bloggen sin er Kathrine, hun bor også langt unna og hun forteller masse spennende på bloggen, hun er også mine gode venninne og jeg setter stor pris på vår vennskap selv om vi se hverandre sjelden!!!
Den tredje som skal få dekorere sin blogg er Monica, (min tante) hun har utfordret meg til å lage slik "award".. Hun skriver så mange pene ting i bloggen sin. Og vi så hverandre veldig sjelden og det var kjempe kjekt at hun lagde sin egen blogg slik at jeg får se hvordan de har det. Og dessuten er jeg fadder til en av hennes barn. Hun er en supert tante selv om vi så sjelden til hverandre!!!!
Tilslutt vil jeg dekorere bloggen sin er Camilla (min lillesøster) Hun er en supert jente som vi møtes nesten hverdag. Nesten som at vi er bestevenninne selv om vi er stor alderforskjell..
Glad i dere alle damene!!!

denne er til dere fire sjarmende damene!!!



5 kommentarer:

Julianna sa...

Hei! Tusen takk :o)
Det varmet meg da jeg leste det. Det var kjempe koselig. Har også tildelt award til deg. Sjekk bloggen min ;) Klem klem!!

~♥~ Monica S sa...

Ååå tusen takk Veronica!!

Så mye fint du skrev om meg da!
BLir jo helt rørt!!!

Tante Monica

Julianna sa...

Hei!
Bare hyggelig :o)
Ja, vi skal feire jul hjemme. T og A skal til Hvarnes i jula, så det blir bare oss 3 + Åse/Ole J.

Blir nok koselig det.

Ja, håper vi sees om ikke så lenge.
Skal dere til DM i tønsberg i slutten av januar?

Klem!

Tone sa...

Hei!!

Du skrev om at dere ser positivt ang Ål kulturdager i august, vi har også tenkt og dra dit så artig om mange kan dra dit!!

Tone

Anonym sa...

hvorfor ikke:)