fredag 7. november 2008

Heisann!!!!

Heisann folkens!!
Jeg fant dette bildet, og minnet meg på at alle må planlegger til jul som julenisse må planlegger til sin jul, haha...SØT ikke sant???
I de siste ukene har jeg handlet en del julegaver, og er nesten ferdig med alle julegaver, puh...
Jeg er med på dramakurs hver tirsdag, det var kjempe gøy hver gang. Vi lærte masse nytt, og skal nok lage en kort "revy" til jul. Dersom vi er fremdeles interessert i drama etter nyttår, da skal vi få en ordentlig manus og øve til kulturdager i ÅL. Det blir nok utfordringer for oss fleste!! Vi er en gruppe med forskjellige alder, og ble kjent med hverandre.
Jeg har scrappet mange sider, og har laget fargealbum til Isa. Og har klart å påvirke søsteren til å scrappe. Det var hyggelig å ha en til her som scrappe og holder selskap!!
Ville gratulerer til de fleste nybakte foreldrene som fikk baby i høsten!!!!

Lykke til med julehandling, folkens!!!


4 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

hehehe!! det var en artig nisse!!!

Så heldig du er som snart er ferdig med julegavene.. for meg er det fremdeles en fjern tanke.. jeg må liksom komme litt i julestemning!!! (og så har vi ikke så mange kjekke butikker som dere har)

Har forresten hatt besøk av TO damer fra Bergen på bloggen min, som begge kjente til deg og Camilla... festlig.. Turid og Nikoline i linken min)

tante M

~♥~ Monica S sa...

du he fått AWARD med meg!!! besøk sida mi!

Tonje sa...

Morsom nisse. Det var en fin blogg du har her, mye koselig lesing.

~♥~ Monica S sa...

Veronica... du må kopiere bildet av blog awarden du fekk, og legge den inn på sida di...

tante