lørdag 22. november 2008

Favoritter i baderomskapet

Jeg ble utfordret av Maren........ Jeg har ikke så mye utstyr som Maren...
Rensegele: Bruker ikke rensegele....
Ansiktsvann: Avene Thermal Spring Water
Dagkrem: Garnier skin naturals Fresh
Nattkrem/nattolje: bruker ikke nattkrem..
Shampoo: Diverse.. herbal, head shoulder,
Balsam: herbal
Dusjolje: bruker ikke dusjolje...
Kroppskrem: natusan- av og til når hud er tørr, spesielt om vinter...
Kroppslotion: natusan
Håndkrem: Vaseline intensive care.
Fotkrem: bruker ikke fotkrem, har jo nydelige føtter jeg.. (hahahaha)
Sminkefjerner: Make up remover fra thebodyshop
Maskara: Maxfactor: Aqua lash
Øyeskygge: Bruker masse forskjellige øyeskygge fra HogM, cubus, thebodyshop, osv...
Foundation: ID
Leppestift: Litt av hvert, har både fra the bodyshop, HogM
Lipgloss: Litt av hvert, har både fra thebodyshop, HogM

Nå sender jeg utfordring videre til Monica S, CHD, Camilla V, og Kathrine L.......

2 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

Oooo.. den var tøff.. jeg er jo nesten mindre flink enn deg til forskjellig.. men jeg skal prøve å skrive ned det jeg har stående i allefall :-) hehe
(liker ikke så godt kremer og slikt, men har begynt med littegrann siste tiden.. har begynt å bli gammel vet du.. huden må pleies den og)

tante Monica

~♥~ Monica S sa...

Det ligg no ei utfordring til deg inne hos meg!! :-)

Monica

Og så må jeg få gjort denne som du har også.. må ta med meg listen oppå loftet og se...