onsdag 28. november 2007

Uke 36

Uke 36
Jeg var innom hos jordmor i går, og hun nevnte at hodet er festet nå, så fødsel kan skje når som helst. Håper at fødsel skjer før jul! Slik at vi kan komme oss hjem sammen med nurket og nyter sammen med nurket før jula. Jeg var hos KK for noe uker siden og de tok ultralyd av nurket, og de sier at babyen vokser fint, og vil veie rundt 3200 gram når han/hun er født.Spennende!! Vi har ommøblert vår soverom, og tatt inn babyseng, uvant å se den der. Det var mye arbeid å vaske babyklær, små og masse å henge opp. haha.. Men alt er på plass, klærne, seng osv. Nå må vi bare vente på babyen! Jeg har bestilt dato når babyen skal komme til verden, det er den 13 desember!!!!haha... Vi får se om jeg har rett!
Sees/snakkes folkens;)

3 kommentarer:

Cami sa...

hehe, eg tror du skal føde etter 10 desember, maks 22 desember. gjettr min er 15 desember. ;) din tall 13 e lykketallet. siden, bryllup 13 august og din fødelsedag 13 februar. hva mer??

trude sa...

Du er nydelig!:) Nå nærmer det store øyeblikket med stormskritt! Vil ønske dere MASSE lykke til med fødselen, måtte det gå over all forventingene!:) Til lykke med barseltiden også og nyt tida godt!

God jul også! KLEM fra Trude
Skal hilse så mye fra KJ og ønske dere lykke til også!

Anonym sa...

Hei hei.. Skal blir kul at se en som er min gamle klasse skal blir pappa.. Og min lillesöster sin gamle klasse som skal blir mamma (deg).. Hehe.. Gjett hvem eg er? Ta gjerne en tur til www.markman.be og se hvem som skrive til dere :) Masse klemmer fra meg...