torsdag 15. november 2007

Uke 34 og 35

Uke 34+1
Uke 35+1
Kan dere se forskjell på en uke?


15 kommentarer:

Ina sa...

hei.. stoor mage du har nu. ikke lenge igjen.. ser ikke forskjell jeg. er det noe forskjell???

Anonym sa...

hehe! Enig med deg, jeg kan heller ikke se forskjell.. Mage skulle endre seg mye på denne tid, men merket at mage har blitt høyere enn for en uke siden. kanskje det som er forskjell!;)

-Vero-

Tone sa...

Hei!!

ja, jeg ser det er en stor forskjell!! Lykke til med fødselen og det blir en spesiell følelse å få en egen baby. har så lyst på baby igjen. Men må smøre meg litt tålmodighet og vente :D

Hilsen Tone R.

Anonym sa...

heei. ja kan se litt forskjell, magen din har blitt litt større og høyere. hehe, ser deg jo hverdag. alltid større og større for hver gang. =) gleder meg masse til det.:D ikke så lenge til.. under 5 uker igjen..

MASSSE klem fra Camilla v

Anonym sa...

Hei..
Ser ikke så mye forskjell.. Det som er lurt er å stå samme vei.. Ikke to forskjellige retninger, for da blir det vanskelig å sammenligne:)
Men stor er magen din blitt siden sist eg så deg hvertfall:)
Klem Katta

Anonym sa...

Hei igjen : )
Ser litt forskjell synes jeg!
Koselig å se magen vokser : )
Blir spennende å hilse på mennesket som ligger der og venter på å komme ut!
Og, enig med deg, fotografen du snakket om (som jeg nå har glemt navnet på!! Gullfiskhukommelse eller!? hehe), er veldig flink!
Klem fra Tine

Kjersti sa...

Så flott du er Vero!

Ikke lenge igjen nå, dere har myyyye å glede dere til! Hils Bjarte.

Klem fra Kjersti

Piamiin sa...

Hei Vero
wow magen din er blitt diger nå.. Spennende for dere å møte ny verdensborger, ønsker dere alt godt!
Klem Pia

Anonym sa...

Hei..

Eg studerte bildene om igjen, og nå ser eg at magen din er høyere:) hihi. måtte lese andres kommentarer for å se det:) hehe.

klem Katta

Gro Marie sa...

Ser at magen er blitt høyere og litt mindre neders. Babyen som har snudd seg kanskje? hehe..

Anonym sa...

hei veronica.. Jeg kan se forsjell på størrelse at magen har blitt høyere... hehe....Forresten såå spent dere ska snart bli foreldre... moro...
traff bjarte på begavelse han nevnte du var syk. håper du blir bedre snart!!!
klemklem fra jewelle

Anonym sa...

Hei
Ja det stemmer, jeg var syk i over en uke, men nu er jeg på bedringsvei. deilig.. Det var ubehagelig å være syk når man er høygravid.

-Vero-

Anonym sa...

halloen.... *venter og venter*
nu er idag uke 37.. :D:D bare 3 uker igjen. gleder meg såååå massse.

Anonym sa...

alltid glemt å skrive min navn, hehe
Camilla..

Anonym sa...

hei hei
ser at du ha fått diger mage:-) blir spent!!
eg hadde knapt mage da eg var gravid! fødte da eg var 8 mnd på vei.
kansjke du ha fått baby ut nu??
klemmer