fredag 12. februar 2010

Bursdagskort

Her er et par kort som jeg har laget til tantes 50 års dagen!
Mamma fikk velge farge, hun valgte lilla, sølv, grønn.
Men jeg synes at grønn passet ikke sammen med lilla og sølv så valgte jeg svart istedenfor.
Det var ikke så lett å lage dette kort, tilslutt måtte jeg bestemme meg og lime sammen papir og pynt, de ble fine tilslutt!!!!!!
Dette kortet fikk jeg velge farge selv, lyst å lage noe søtt og enkelt..
Synes at sommerfugl bør bli med på kortet, limte den over tallet 50,
ser ut som sommerfugl fløy til kortet!!


Blomster er en perfekt pynt til all slags kort!! Bare å velge den rette blomster og pynte til!! Vi var i sunnmøre og feiret 50 års dagen til tante.
Der kom alle familiemedlemmer og det ble en kjempe koselig dag!!
Vi spiste koldtbord og deilig desserter..
Isa storkoste seg der sammen med mine søskenbarn, de er i hennes alder, helt topp for både Isa og meg!! :O)


Ville Gratulere til Bergen med Gullet i forbindelse med DM fotball i Oslo!!
Bra jobbet, Bergenslaget!!!



0 kommentarer: