onsdag 13. januar 2010

Oppsummering av år 2009

Hei sann blogglesere og godt nyttår!!

2009 må jo oppsummeres! Jeg kopierer samme type innlegg som Ann Kristin og Katta hadde i sin blogg!!

Gjorde du noe i år som du aldri gjort før?
hmm, ja snauklippet mamma!!

Holdt du noen av dine nyttårsløfter??
Hadde ikke noen nyttårsløfter i 2009

Ble noen av dine venner foreldre i år??
Ja, Gro Marie og Vegard som ble foreldre til en skjønn gutt og Runa & Jama som ble foreldre til en søt jente i mars!!

Hvilket land besøkte du??
Kreta sammen med søs og Isa i 2 uker, mamma og bestemor var også med, men de var bare der i en uke.

Er det noe du savnet i år 2009, som du vil ha i år 2010??
Ikke noe spesielt som jeg kommer på...Men håper på bedre år i 2010!!

Hvilken dato fra år 2009 kommer du alltid til å huske??
Februar, da mamma fikk vite at hun hadde kreft...( men hun er friskmeldt nå)

Hva var din største framgang i 2009??
hmmmm......

Største tabbe??
Droppet å studere!!

Har du vært syk eller skadet deg??
JA, hadde omgangssyke, pga Isa hadde det! Man må jo regne med å bli syk minst en gang i året når man har barn!!
Har ikke skadet meg i 2009!!!

Beste kjøp??
BIL!!! Toyota RAV4

Hva bruker du mest penger til??
Diverse regninger, mat, klær og scrappingutstyr....

Gjorde noen deg riktig glad??
Selvsagt gjorde noen meg glad hver dag, det er ISA LEONORA!!!

Var du gladere eller lei deg i 09 sammenlignet med tidligere år??
Tja...

Hvor var du i jula??
Hos foreldre min i MINDE!!!

Ble du forelsket i år??
JEPP, selvsagt ble jeg forelsket- I ISA og Bjarte!!!

Favorittprogram på TV??
Mange- Home and away, Frusterte Fruer, Heroes, Medium, Grey`s Anatomy, Stargate Atlantis....

Noe du ønsket deg, og fikk når du fylte år??
Jepp!!! Å feire dagen med mine nærmeste;O)

Er det noe som ville gjort ditt år enda bedre??
Ja...

Kommer 2010 til å bli et bra år for deg??
JA Håper det!! Krysse i fingrene på at det blir et bedre år!!

Håper det er nyttig å lese for dere!!!
Ha fortsatt en fin dag!!!
En bilderas kommer snart!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

I will not acquiesce in on it. I regard as nice post. Expressly the title attracted me to read the unscathed story.