tirsdag 19. januar 2010

En liten bilderas

Isa elsker å ake, vi pleier å gå til parken og ake sammen med go jenta vår!!
Det har vært nydelig vær nesten hverdag i Bergen, hvitt overalt, og solen skinner ;O)
Her har jeg laget et bursdagskort til lillesøster Cami...
Hun har liksom sommerfuglzilla... og tenkte at jeg skulle lage noe med sommerfugl å gjøre..
Så lagde jeg denne!!!

I de siste tidene har jeg vært scrappezilla, lagde mange layouter, her er 3 stk

Julekortet som folk fikk jula 2009..
Må ta vare på minnene! Det er lurt å scrappe en layouten av julekortet, slik at vi kan se tilbake og se hvordan det så ut!!
Da Isa fylte 2 år, fikk hun masse gaver, men gavepynt interessert henne mest!!

I 2010 har vært dårlig start av året for oss!!
Isa fikk virus i kroppen, hadde høy feber i flere dager.
Hun var kjempe forkjølet i flere uker.
Hun ble nettopp frisk etter langtids sykdom..ENDELIG!!
Jeg var også forkjølet-opp og ned hele tiden!! Håper at vi alle er på bedringensvei!!
Nå håper jeg at resten av året blir en topp år!!!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Amiable post and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.

hellechr sa...

Herlige bilder!! Flott LO du har lagt, du er så flink! Jeg mangler å ha motivasjon til å lage LO, men skal komme til å lage noe snart :)

Psss... Du ble Tagget - ser ved bloggen min:)

~♥~ Monica S sa...

Så kult! Du er flink å Scrapp'e!! :-)