fredag 30. januar 2009

Utfordringa

Ufordringa er slik:
Gå til foto/mapper.Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette blidet. Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Her er mitt 6. bilete i den 6. mappa:

Bildet ble tatt den 5 august da vi skulle reise til Mallorca, det var om morgen da vi ventet på taxi til flyplassen. Å jeg som savner sommer og sydenliv!!!

Utfordrer disse videre:

* Monica
* Helle Chr
* Camilla
* Maren
* Cecilie
* Tolly

2 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

Hei Vero... jeg har nettopp gjort denne.. men jeg får heller bytte tall!! tar gjerne utfordringen...(men bytter nummer, så det ikke blir samme bildet)

Nå skal jeg på jobb.. :-(

Monica

Kjersti sa...

Så flott at du tok utfordringen. Nydelig bilde av Isa Leonora - hun er jo alltid så søt ;)