torsdag 8. januar 2009

2009 nå????

Nå har vi kommet til 2009 nå, tenk at det er 9 år siden vi feiret år 2000.... Tiden flyr!!!

Vi har hatt fint i jula, men sliter en del med sykdom, forkjølelse, omgangssyke, influensa, osv... Håper at det går over snart!!!

Det blir sikkert en fin år i år.. Det blir en del å gjøre for meg, for at jeg har begynt å studere igjen etter lang pause, hmmff...


Skal studere gresk i denne semester, blir nok en utfordring for meg!!


Tante Camilla skal passe på lille jenta når jeg går på skole, det blir gøy for de to, da blir de nok mer kjent med hverandre!!






Jeg måtte bare sette dette bildet, synes at bildet var så søtt og komisk!!


Jeg håper at dere blogglesere vil også få en fin/topp år!










Snakkes folkens!!!






2 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

Hei Veronica

Det var et kult bilde ja.. hehehe
stakkars pusen!

Håper dere blir friske snart!
Sebastian har omgangssyken og har vært kvalm siden mandag.. huff...
vi får det vel vi andre også..

JEG HAR IKKE TID!!!!

Klem
Monica

~♥~ Monica S sa...

Hei frk student

Har ei lita enkel utfordring yil deg..(på min blogg) som kan være gøy som avslapningmiddel midt oppi alle studier!!

Monica