søndag 7. september 2008

Prøver å finne noe hobby

Heisann blogglesere!!!

Det har vært stille her i Bergen, og jeg begynner å kjede meg litt, og tenkte å finne meg en hobby hjemme.. Og det fant jeg.... Gjett hva????
Jo SCRAPPING.. Nå har jeg scrappet 3 sider, helt nyfersk.
Første side var ikke så særlig fine synes jeg, siden jeg er ikke vant til lim og sånn.. men andre og tredje side ble fine..
Kjøpte meg ny fotoskriver slik at jeg kan bare velge ut bilder og skriver når som helst, deilig!!

Men de siste dagene har det vært sykdom her i huset, Bjarte har vært syk i flere uker med hosting, og han har vært hos legen flere ganger, siste legebesøk fant legen ut at han har bronkitt, og han fikk endelig medisin.
Isa og jeg ble forkjølet.. kjedelig...


Håper at det går over snart for vår del, jeg er dritt lei av sykdom og sånn,..

Ellers har det vært fint vær her og ok temperatur til å være ute, nyter fortsatt tidlig høstvær..
Bilder av scrapping kommer i neste innlegg;)

Kos dere videre, blogglesere!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei..

Koselig å treffe mammaen din siste helg og hils tilbake til dere fra oss igjen :)

Uff - sender god bedring til dere alle.

Hm, Scrapper - lurer på om har du vært på kurset hos Anne Jo Lexander? VARMT ANBEFALER - hvis du har lyst å få flere ideer. Ellers lykke til videre og gleder meg å se på bilder :)
Hilsen Helle Chr, Christoffer og Erlend :)

Anonym sa...

Hei Helle Chr!!

Nei har ikke vært på kurs hos Anne Jo, har hørt at hun er ekspert på å scrappe. Jeg vil heller vente med det og ser om scrapping er noe for meg.

Takk for all god bedring!!

Vero

Cami sa...

heei, nu ser jeg på bloggere på tiden. hadde ikke tid i siste. jepp, gleder meg å se disse scrapper.. jeg kan hellle komme på besøk hos deg og ser.. :) huff, god bedring til dere tre. jeg venter på at dere skal bli friske før jeg kommer på besøk. er redd å bli syk selv.. :P

Kjersti sa...

Gleder meg til å se på scrappe-sidene dine! :) Bare kom innom til meg om du har lyst til å låne stempler til stempeltrykk ;)