mandag 28. juli 2008

GOD SOMMER FOLKENS:)

Hei bloggtittere!!!!

I de siste dagene var Isa og jeg ute for det meste, var innom melkeviken, gamlehaugen og rundt omkring i Bergen sammen med venner. Det var så nydelig vær her, måtte bare være ute og nyter solen!

Bjarte har ferien nå, og det er så deilig å ha ham hjemme hele tiden, da kan han være med Isa lenge;)


Nå er det en uke igjen til vi reiser til Mallorca.. ÅÅÅÅÅÅ jeg gleder meg sååååååå.... Hotellet som vi skal bo i heter ALCUDIA PINS
Vi har noe å glede oss til og se fram til en bra hotell og strand....


-Isa ruller rundt og vil bare ta alt mulig nå, hun prøvde å plukke blomster/gress på gamlehaugen, og selvfølgelig måtte hun smake på det. haha...fysj hun skjønte at det smakte ikke godt....

Denne uka må jeg begynne å planlegge til sydentur, handle inn utstyr som vi trenger, som feks myggnett til vogna.. Har ikke lyst at Isa skal få masse myggstikk.....

Ellers er det ikke noe spesielt nytt her... Så ønsker jeg dere bloggtittere en riktig god sOmmer!

GOD SOMMER:D

2 kommentarer:

Ina sa...

Good tur te mallorca... isa har vokst mye, ruller osv. moro å følge med på utviklinga.. ha en knall ferie. klem

Kjersti sa...

Riktig god tur til syden, håper dere får en kjempefin tur!