fredag 14. desember 2007

Få dager igjen til terminen..........

Før og nå bilder



Uke 16
Uke 38+5
Nå har det gått så langt, og det nærmere seg til terminen. Føler litt lettere å puste nå, pga babyen ligger lavere nede i mage enn for 2-3 uker siden.


Jeg tok feil angående når babyen vil komme til verden, altså den 13. desember. Huff. Nå må jeg nok gjette på nytt.. Ehhmmmm kanskje den 25 desember???(håper faktisk før)


Nå må vi bare vente til fødsel er i gang!


Dokke kan også tippe når dere tror nurket vil komme ut??




Bjarte og jeg har kjøpt ny bil, Toyota Avensis stasjonsvogn, 2005 modell, deilig med ny bil!! Mazda`n til Bjarte er kvitt!

BYEBYE Mazda!!

Velkommen til vår verden, Toyota`n

Vi er ferdig med alle julegaver, og er klar for jula, gleder oss veldig!

Ellers er det ikke noe nytt her i Bergen, bare at vi venter og venter på at fødsel er igang!



GOD JUL FOLKENS!!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Oooh, ikke lenge igjen nå! :D Hihi.. Nå kommer vel nurket deres ut når som helst tenker jeg. Får håpe du får h*n ut før julaften! ;D Hihi.. Ønsker deg og Bjarte en riktig fin tid framover, lykke til med fødslen og kos dere masse med småen i jula! Kleeem

Anonym sa...

Hmm.. Ikke födt ennå.. Ok.. Lykke til.. Klem fra Anki..

www.markman.be

Julianna sa...

Heihei!!
Nydelig mage har du!! Og grattis med ny bil!! :D

Ja, nurket kommer når som helst. Det er den rene tålmodighets-testen nå dere har. Vet aldri når nurket er klar for å komme ut og hilse på sine foreldre :D Hehe!!

Lykke til med fødsel og barselstiden :D

OG

God Jul til dere også!! Kos godt!!
Klem fra oss alle her i huset :D

Julianna sa...

ÅÅåå, glemte å tippe når jeg tror nurket vil komme ut..

Hmmmm....*tenketenke*...

Fredag 21.desember!

Vi får se ;)

Ina sa...

Heihei.. stor mage nu ja.. kommer nok snart ut.. når var terminen egentlig? glemt jeg.. Ha en god jul og nyt ferien.. Håper du føder før jul slik du er hjemme te julaften.. klem

Vero sa...

Ina...
Termin er den 20 desember. Jeg fikk mange kommentar fra folk her i bergen, og de tror at nurket kommer til verden på juleaften(håper ikke det) hehe

Juca - takk-takk, håper at fødsel går like fort som Andrine!!

Marit- JA vi håper også at h*n kommer til verden før julaften, vi får se.. Nurket ligger så godt i mage, så tror at det blir nok en overtidsbaby!

Anonym sa...

åå.. så spennende dager dere må ha!!
Hmm.. jeg tipper 23. desember ;p

Uansett når nurket kommer så ønsker jeg dere - og da selvsagt spesielt deg Vero, lykke til under fødselen!

Ønsker dere også en GOD JUL & ET GODT NYTT ÅR!!

Og.. grattis med ny bil!

Juleklemmer fra Tine

Anonym sa...

grattis med ny bil.. Deilig det :)
Jøsss... stor mage ja.. Det blir spennende :D:D:D
Ønsker dere en riktig god jul.. Kanskje det blir en ekstra julegave til dere på juleaften- nemlig baby hihi.. Neida, få håper før eller etter ;)

God jul fra oss familie kolvik i Nittedal :)

Tolly sa...

hei hei
så stor og fin mage du har fått nu :) det blir en spennede tid for dere å vente på nurket :D

Jeg tipper 22 desember :)

juleklemmer herfra

Unknown sa...

jeg tipper lille julaften ;) masse lykke til igjen! :) klem

Gro Marie sa...

Hei, nå e det nok ikke lenge igjen til dere blir foreldre!
Eg tipper 25 desember eg!

Ønsker dere en riktig god jul og et god nytt år =)

Svani sa...

Hei, Vero og Bjarte..!

Grattus så masse at datteren deres ploppet ut og fikk et ganske fint navn, Isa Leonora.. Ganske fint og unikt...!! :) Og ha en god jul og et godt nytt år..! Nyt stunden..! :)

Klemmer fra Svanhild og Ole Chr.

Kjersti sa...

Heisann Vero og Bjarte!

Gratulerer så mye med lille Isa Leonora, det må være verdens fineste julepresang!

Syns dere har valgt et nydelig navn, og veldig rørende at hun er kalt opp igjen etter morfar :-)

Kos dere med lillejenta, og fortsatt god jul!

Kjersti og de andre

Anine sa...

Gratulerer så mye med Isa Leonora! Kjempepent navn, leser også at navnet er oppkalling? Kjempenydelig! Nyt den nye tilværelsen, og nyt tiden masse, den flyr altfor fort!

Godt nytt år,

hilsen fra fam. Sig-Joh