søndag 19. august 2007

Hva er dette??

?????Er dette mulig folkens??????


Jeg synes at dette er stilig!!



På onsdag skal jeg reise til Island-forbindelsen med jobben.

Skal være der i 5 dager, og skal ta kurs og diverse utflukter, som feks den blå lagune.

Å bade i blå lagune må jeg prøve dersom jeg får lov.

Jordmor var usikker om jeg får lov å bade der
(hååååper at det er ikke farlig for gravide folk!)
Se fram til neste innlegg, da skal jeg putte inn bilder fra Island!!
Snakkes folkens;)

11 kommentarer:

Anonym sa...

God tur til Island!!

Anonym sa...

Takk Gromy!!

-Vero-

kolvik sa...

Åh... Stilig bildet av magen.
Sjelden man få se slik.
Åhh.. savner å være gravid jeg sukk.
Blir spennende når barnet kom :D:D

God tur til Island ;)

Ina sa...

fysatan kul bilde.. foten av babyen.. søøøøøttt.. var det vondt? siden den ser så nydelig.. flaks du fikk ta bilde iallefall:) god tur.

Anonym sa...

Hei... Ville bare si fra at jeg fant bildet av mage på nettet, og begynte å lure om går dette an å vise skikkelig form av foten??

-Vero-

Tolly sa...

hei vero..
den bildet var sikkali kult..trodde først det var din mage.. men ok siden du skrev at du fant den på internett.. har selv aldri sett sån bilde:)

god tur til Island
klem

Ina sa...

Heehehe jeg trodde virkelig var din.. hehe ja er nok mulig dt el jeg vet ikke..

Anonym sa...

Akkurat, for jeg diskuterte det med Pia og tenkte at du var heldig som fikk oppleve slikt. Så pia undersøkte hvor bildet kom fra så hun påstod at den kom fra nettet. Så det stemte hehe.. Om det går an, vet jeg ikke. Men jeg tror at noen kan ha opplevd det..

Anonym sa...

Akkurat, for jeg diskuterte det med Pia og tenkte at du var heldig som fikk oppleve slikt. Så pia undersøkte hvor bildet kom fra så hun påstod at den kom fra nettet. Så det stemte hehe.. Om det går an, vet jeg ikke. Men jeg tror at noen kan ha opplevd det..

Anonym sa...

Ja, det er faktisk nesten umulig å få tak i slike bilder selv, må man ha foto med seg heletiden for å få tak i slike bilde!

-Vero-

Anonym sa...

Stilig bilde, trodde ved første øyenkast det var du som hadde tatt det ;) God tur til Island, har lyst å reise dit en gang :) Kos deg videre og hils mannen din! Klem