fredag 3. august 2007

Hei alle sammen!!
Nå har jeg begynt med min ny jobb. Uvant å få egent kontor og en del utstyr, rart følelse da jeg kom inn på min første arbeidsdag. Følte meg litt hjelpeløst, hehe.... Men arbeidskollega min var flink til å veilede meg, puh.. Idag har jeg omøblert kontor, var ikke så særlig fornøyd med kontoret før. Men nu er jeg kjempe fornøyd. Neste uke skal jeg handle inn utstyr som jeg trenger til kontoret.

Nå har jeg kommet halvveis med svangerskapet, 20 uker på vei.
Nurket har begynt å sparke mye, spesielt når jeg kjører bil.. merkelig han/hun!! hhihi
Babyen er rundt 25 cm langt og veide rundt 320 gram, ellers er jeg i god form!
Bjarte og jeg var på ultralyd den 23 juli, det var så morsomt å se babyen, han/hun snur heletiden, og er i god form. Jeg skal sende en ultralydbilde av babyen i neste innlegg!

Snart er det dåp til Vilde Victoria, Vi skal reise til Larvik og være med på dåpen, vi gleder oss veldig å møte alle bekjente! Det blir spennende dag for alle og spesielt Vilde Victoria.

Sees og snakkes folkens!


0 kommentarer: