torsdag 11. mars 2010

hva kan man gjøre når man kjeder seg?

I dette innlegget hadde jeg egentlig ikke noen idè om hva jeg skulle skrive om! Helt til jeg kom på den ideen og skrive et innlegg som het: hva skal man skrive om?

Så jeg har satt sammen noen tips til hva man kan skrive om (er jeg ikke snill :P)

Tips til hva du kan skrive om på bloggen din!
-Dagbok, type hvordan har dagen din vært? Lært noe nytt eller oppdaget noe nytt?
-Plukk ut noen dikt som du liker/ misliker og skriv hva du syntes om dem eller hvorfor du liker/misliker det!
-Ta med et utdrag fra en god bok/ film(bok/ film anmeldelse)
-En matoppskrift( kommer alltid til nytte)
-En sak i media som har fått oppmerksomheten din
-Et utsagn av en aller annen som du syntes er interessant
-Skriv om et album eller annen god musikk
-Skriv om tips! Noe spesielt du pleier å gjøre som funker? (hvordan sminke seg?, tannkrem på kviser o.l)
-Finn noen bilder du liker og skriv litt om hvorfor
-Sett i gang en konkurranse
-Skriv om hvordan man kan få et kult design på bloggen (hvis du er god med html-koder og slikt)
-Spørre lesere om hjelp til noe
-Finn et tema som du har et sterkt synspunkt på og si din mening!
-Vise bilder av scrapbooking (layouter el kort)
-One photo a day
Eller rett og slett skriv et innlegg om hva man kan skrive på bloggen sin! :)
Snakkes folkens!!

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Takk for gode tips ;)

Turid sa...

Her var det mange gode bloggtips!