lørdag 22. august 2009

Heisann blogg`n er i live igjen!!!

Hei bloggtitter!!!
Det er en stund siden jeg skrev noe i bloggen, og da er det på tide å skrive noe ord.
Mamma har bestilt 3 kort, to kort til ny verdensborger og en kort til et par som fyller 40 og 50 år.
Her er et kort til en babygutt.
Det var første gang for meg å lage slike kort, men den ble fine synes jeg!
Andre kortet var til en babyjente.

Her ser dere en nydelig hjertesommerfugl med 3 små diamant til pynt, diamanter som gjorde at sommerfugl så mer naturlig ut.
Bak sommerfugl limte jeg en søt bånd med bamse, og det ble fine!!

Kortet til et par som fyller 40 og 50 år..
Prøvde å lage mer detalje, fokus mer på tallet 50 og 40.
Synes at det ble stillig!!

Håper at de personer som fikk disse kortene er fornøyde!!





4 kommentarer:

Gro Marie sa...

Kjekt å se at bloggen din e i liv igjen =)
Du har laget mange flotte bilder, så eg vedder på at de som ska ha bursdag snart vil elske disse kortene!!

~♥~ Monica S sa...

Fine kort!!!!
De ble nok ganske så fornøyd vil jeg tro!! :-)

Kjersti sa...

Så kjempefine kort du har laget, Vero! :

Og skrappe-sidene dine var fantastiske. Men så har du jo litt av et sjarmtroll å scrappe også da ;)

Runa sa...

Absolutt, det rosa kortet som Malin fikk var stillig:)
Godt jobbet!