torsdag 18. oktober 2007

Bodøturen


Fisketur


Vi leide en fiskebåt (FAXSEN)
Vi alle fikk fisk, fikk bare sei.

Tror det er ca 40 stk sei oppi eske

Mannen som eide båten, tok vekk alt innvollen fra fisken og kastet til måkene


Måkene er nok glad!!


Litt snø på fjellet(FYSJ)


En liten gjengen ved bryggen


Stillig påfunn!


Sigmark(band fra Finland) Bandet består av 3 personer

En døv mann, to hørende mann, de lager musikk av døves liv.

Flott musikk, og alt ble tolket av døv mann. Han brukte tegnspråk hele tiden.

To andre menn synger og har ansvar for musikken(DJ)

Folket ble helt GALE!! Spesielt de ungdommer, søt å se på!!



Gjengen som var med på fisketuren


Bodø turen var spennende, jeg fikk sett en del av Bodø byen og møtt mange gamle kjente.


Bodde på to forskjellige hotell, den første hotellet var SAS så på mandag flyttet jeg til Thon hotellet fram til onsdag. Måtte flytte fra SAS til Thon hotell p.g.a fra på fredag til mandag var det kulturdager, så etterpå var det møte ang. arbeid.(PS! Thon hotell har bedre seng enn SAS hotell, hehe)


Ellers har vi det fint, både Bjarte, nurket og jeg! Nå nærmere det seg til terminen(9 uker igjen). Nurket begynner å plage meg veldig, babyen sparker mye mot ribbebeinet(VONDT) hehe.. men jeg nyter tiden jeg har igjen før babyen kommer til verden. Klærne til babyen er på plass, og har alt utstyr som vi trenger til babyen er på plass. Jeg skal til jordmor den 30 okt. Og få avtale time på KK, der skal vi ha omvisning, jordmoren skal vise oss rundt KK og fortelle diverse fødemetode. Navnet til babyen er også bestemt, men dere må nok vente til babyen er født da får dere vite navnet! SPENNENDE!!


Noe nytt her i Bergen,?? eeehhmmmm... må tenke litt..... Kanskje Brann får GULL?? Tror de fleste bergensere har troen på Brann i år..... Jeg kjøpte ny kamera, Canon ixus 75, er kjempe fornøyd med den. Kjøpte den pga babyen kommer snart til verden og trenger en skikkelig god kamera..


Jo, Bjarte og jeg kjøpte ny varmepumpe til huset, og den er kjempe god. Temperatur i huset holder stabilt. deilig..(anbefale)Strømforbruker på varmepumpe er veldig lavt, like lav strømforbruker som kjøleskap.


(uke 31)

Her er et bilde av meg med mage! Jeg skal putte inn flere magebilder etterhvert.

SEES/SNAKKES folkens



4 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønn mage!! Tiden flyr vanvittig fort, så det er ikke lenge igjen til du er blitt en mor!

Julianna sa...

Heihei!
Kjempe fin mage du har fått deg!!
Uvant å se deg med stor mage :)

Uenig med Groma, DU er allerede en MOR! Det er din jobb å bære det lille barnet i magen, det barnet er ALLEREDE skapt av deg og Bjarte!! Så mor er du blitt nå.
Det gjenstår bare siste ukenes utvikling + fødselen, da er du 100% mor :) Hehe!

Spennende med omvisning på KK osv.
Ser ut som du har hatt en fin tur i Bodø :)

Wrææl!! Bestemt navn?? Åååå jeg vil vite.... Hehe :)

Kos dere så lenge så sees vi om knappe 2 uker.

KLEM

Ina sa...

Heihei.. magen har vokst ja.. nærmere seg og det skal bli godt å få babyen ut:) Varmpumpe har vi også og det er deilig. siden den kan brukes som aircondis om sommer, da slipper vi å svette i hjel inne:) lykke til videre. klem

Anonym sa...

Hei hei! Fin mage du har fått deg, blir spennende å få vite navn om ni uker!
Ingrid Macha